Моє портфоліо

Освіта і стаж роботи:
Освіта: Макіївський економіко-гуманітарний інститут
У 2009 році закінчила гуманітарний факультет за спеціальністю «Мова та література (англійська)» та здобула кваліфікацію вчителя англійської і німецької мов та зарубіжної літератури.
З 2007 р. – вчитель англійської мови в Богоявленській ЗОШ І-ІІІ ступенів.
З 2011 р. – вчитель англійської мови у Пречистівській ЗОШ І-ІІ ступенів.
З 2015 р. - вчитель англійської мови у Вугледарській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2.
Категорія: спеціаліст II кваліфікаційної категорії.
Педагогічний стаж – 6 років.
Педагогічне кредо:
«Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися».
Освіта: Макіївський економіко-гуманітарний інститут
У 2009 році закінчила гуманітарний факультет за спеціальністю «Мова та література (англійська)» та здобула кваліфікацію вчителя англійської і німецької мов та зарубіжної літератури.
З 2007 р. – вчитель англійської мови в Богоявленській ЗОШ І-ІІІ ступенів.
З 2011 р. – вчитель англійської мови у Пречистівській ЗОШ І-ІІ ступенів.
З 2015 р. - вчитель англійської мови у Вугледарській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2.
Категорія: спеціаліст II кваліфікаційної категорії.
Педагогічний стаж – 6 років.
Педагогічне кредо:
«Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися».
Сенека
Тема педагогічного досвіду:
«Формування іншомовної міжкультурної комунікативної компетентності шляхом використання мультимедійних технологій»
Сьогодні позаду вже 8 років педагогічної роботи і 8 років безперервного навчання. В житті нестримно змінюється багато чого. Сьогодні вчити дітей по-старому, як було давно, - вже не цікаво.
Тема педагогічного досвіду:
«Формування іншомовної міжкультурної комунікативної компетентності шляхом використання мультимедійних технологій»
Сьогодні позаду вже 8 років педагогічної роботи і 8 років безперервного навчання. В житті нестримно змінюється багато чого. Сьогодні вчити дітей по-старому, як було давно, - вже не цікаво.
Час та сучасні учні швидко і безупинно вносять у життя нові риси, нові вимоги, нарешті, - нову моду. Для того, щоб дати все необхідне учням, педагогу необхідно вдосконалювати свою професійну майстерність щодня, а це означає, що навчання має бути безпереривним.
Треба знову вчитися. Чи є поріг педагогічної зрілості, досягнувши якого вчитися стане необов'язково? Але тоді зупиниться розвиток! Навчаючи інших – навчаємось самі, а це означає навчання завжди!
Вважаю, що маючи досвід, вміння і знання, працювати над собою, додати до цього креативності і винахідливості, то можна стати цікавим і зробити впевнений крок до новаторства і лідерства. Хочется робити те, чого ще ніхто не робив.
Моя робота – частина мого життя, а ще спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовираження. Мої учні - мої однодумці, що довірили мені часточку своєї долі,тому завжди мушу бути розумною, мудрою, чуйною і вимогливою.