Участь у проектах

Project "Friends in Net"

Застосування засобів мережі Інтернет надає достатню кількість мовного та країнознавчого матеріалу, докладний опис новітніх навчальних технологій, можливість постійно підвищувати власний професійний рівень володіння мовою, обмінюватися досвідом із колегами за кордоном, самим спілкуватися іноземною мовою з носіями мови та залучати до цього учнів. 

Тому нещодавно встановлено міжнародний зв’язок зі школами Польщі та Бразилії. У подальшій співпраці плануємо провести онлайн конференції та обмін проектами. Учні мають змогу спілкуватися зі своїми однолітками та дізнаватися будь яку інформація «з перших вуст», працюючи над проектом «Friends in Net».

 
Мета проекту:
  • Підготувати учнів до досягнення взаєморозуміння у процесі писемного спілкування з носіями іноземної мови;
  • Встановити міжособові та міжкультурні контакти в доступних межах з використанням можливостей сайтів мовного обміну і взаємонавчання в мережі Інтернет (ціннісно-орієнтаційна сфера соціокультурної компетенції в навчанні іноземної мови).
 
Під час роботи над проектом відбувається:
  • усвідомлення можливостей самореалізації засобами іноземної мови за допомогою пошуку друга за листуванням з іншої країни;
  • знання національно-культурних особливостей писемного мовлення в країнах мови, що вивчається: звернення, завершальні форми ввічливості, лексико-граматичні конструкції і репліки-кліше мовного етикету;
  • розуміння ролі володіння іноземними мовами в сучасному світі;
  • розвиток уміння коротко викладати результати проектної діяльності та представляти їх у вигляді презентації Power Point, що супроводжується усною доповіддю;
  • формування уміння розповідати про себе, свою сім'ю, друзів, свої інтереси і плани на майбутнє тощо;
  • формування уміння працювати в гурті однолітків, розподіляти обов'язки, ставити завдання і планувати свої кроки по досягненню мети.
 
Очікуванні результати від проекту:  
  • написання пробних листів уявному другу за  листуванням  з урахуванням отриманих в ході проекту знань про структуру листа, завершальні форми ввічливості, репліки-кліше, можливі види звернення до потенційного співрозмовника;
  • дослідження найбільш популярних форм і видів опосередкованого спілкування з використанням сучасних технологій серед молодших підлітків;
  • реєстрація на сайтах мовного обміну  і початок міжособового  спілкування з представником іншої культури.